MOPAR®
MOPAR® je ogranak Fiat grupe koji se bavi prodajom originalnih dodataka i svim uslugama posvećenim održavanju i brizi o automobilima Fiat SpA i Chrysler Group LLC. Misija Mopar ®-a je da korisnicima Jeep ® vozila obezbedi prijatno iskustvo tokom životnog veka vozila, obezbeđujući im korisne usluge. Mopar ® brine o automobilu od trenutka kada napusti prodajni salon, obezbeđujući kupcu najveći kvalitet usluga pomoću najsavremenije tehnologije, inovativnih proizvoda, kvalitetnih i originalnih i visoko kvalitetnih rezervnih delova.
IDI NA SAJT
ORIGINALNI DELOVI
Samo oni koji poznaju svaki detalj i komponentu na automobilu u stanju su da ih sveobuhvatno održavaju. Zbog ovoga su Mopar ® originalni rezervni delovi konstruisani i napravljeni tako da tokom vremena očuvaju karakteristike pouzdanosti, udobnosti i performansi kako bi se automobil ponašao kao da je upravo izašao iz fabrike.
DETALJNIJE
DODATNA OPREMA
Mopar ® klijentima nudi široki spektar dodatne opreme, koji se stalno obogacuje i pravi isključivo za Jeep® vozila. Proizvodi iz kataloga su jedinstveni zato što su razvijeni u direktnoj saradnji sa timom konstruktora vozila, što je čvrsta veza koju malo kompanija može da ponudi u postprodaji. Ovi automobili, kao i uvek imaju najveće mogućnosti za personalizaciju. Posebna serija rađena za Wrangler je potpuno "Moparizovana": samo pomislite na Wrangler planinu, na primer. Ali takođe postoji i cela linija posebnih primeraka dodatne opreme, koja uključuje hromirane ili mat obojene prednje maske, obloge retrovizora, poklopce rezervoara za gorivo, pokrivke rezervnog točka sa logom Jeep-a i još mnogo toga. Mopar® je takođe na Grand Cherokee S Limited dao svoj doprinos: zavrseci izduvne grane i difuzor na zadnjem braniku su iz Mopar® kataloga.
DETALJNIJE
KORISNIČKI SERVIS
Potrebne su Vam informacije ili pomoć? Tražite servis ili ovlašćenog dilera? Želite da znate koje su promocije aktuelne?

I Am Jeep® Korisnički servis pruža:

• informacije o modelima i uslugama, prodajnoj mreži, kao i pomoć radi dobijanja usluga najvišeg kvaliteta;

• pomoć na putu, 24 časa dnevno tokom cele godine u različitim situacijama bilo da je reč o neispravnostima ili nezgodama.

Usluga je dostupna besplatnim pozivom na broj 0800 120120 (važi za pozive iz Srbije iz većine mreža operatera fiksne i mobilne telefonije), odnosno pozivom na broj
+381 34 356712 iz inostranstva.

DETALJNIJE
ODRŽAVANJE
Sva vozila zahtevaju redovno održavanje. Prema tome, Jeep je propisao Raspored Servisnog Održavanja za svaki model / verziju kako bi se osiguralo ispravno funkcionisanje i efi kasnost.

Usklađenost sa Rasporedom Servisnog Održavanja podrazumeva optimizaciju karakteristika vozila i potrošnje goriva, a tokom veka vozila osigurava poštovanje zakonskih propisa i regulativa u vezi sa emisijom izduvnih gasova i zagađenjem, održavajući ih u propisanim granicama kako bi se prošli periodični pregledi propisani zakonom
DETALJNIJE
GARANCIJA
Ugovorna Garancija

kupovinom novog vozila dobijate garanciju u trajanju od 24 meseca od datuma isporuke i neograičenu kilometražu.

Operacije popravke koje su obuhvaćene Garancijom i koje vrši Jeep Diler obuhvataju:

- Popravku ili zamenu neispravnog dela

- Rad neophodan za popravku ili zamenu

- Obezbeđenje potrošnog materijala neophodnog za izvršenje popravke pokrivene Garancijom

Tokom trajanja ugovorne garancije možete koristiti usluge pomoći na putu.

Garancija na boju

Vozilo je pokriveno garancijom u slučaju fabričkih nedostataka u vezi sa bojom u periodu od 24 meseca od Datuma Početka Garancije.

Garancija pokriva ponovno delimično ili celokupno bojenje vozila u neophodnoj meri radi eliminisanja svih utvrđenih nedostataka u skladu sa uslovima koji su propisani standardima Proizvođača.

Garancija na koroziju

Za Vaše vozilo postoji garancija u vezi propadanja usled korozije.

Ova garancija pokriva troškove svih delova i rada koji su neophodni za popravku ili zamenu svih metalnih panela kod kojih je došlo do pojave perforacije usled korozije.

Ukoliko se rupe pojave usled uzroka koji nisu izazvani korozijom, ove odredbe garancije ne važe.

Ova garancija ima dva vremenska ograničenja počev od Datuma Početka Garancije:

- za metalne panele ograničenje je 24 meseca, bez ograničenja na broj pređenih kilometara;

- za spoljašnje metalne panele – koji su obojeni završnim slojem pokrivne boje i koje je moguće videti obilazeći oko vozila – ograničenje je 7 godina, bez ograničenja broja pređenih kilometara.

DETALJNIJE

Pomoć na putu

Usluge pomoći na putu predstavljaju dodatnu vrednost koju FCA Srbija pruža kupcima novih vozila u periodu važenja ugovorne garancije, tj. 2 godine od datuma kupovine vozila.

Usluge mogu biti dostupne i kasnije, čak do 10 godina starosti vozila, ukoliko je za vozilo registrovan odgovarajući servisni ugovor koji obuhvata usluge pomoći na putu. Za nova vozila kupljena zaključno sa 31.12.2015. godine, kao i za vozila za koja je servisni ugovor koji obuhvata usluge pomoći na putu registrovan zaključno sa navedenim datumom, detaljan opis usluga je naveden u Garantnoj knjižici, odnosno u Opštim pravilima i uslovima usluge servisnog ugovora. Dokument sa detaljnim opisom usluga možete preuzeti ovde.

Za nova vozila kupljena počev od 1.1.2016. godine, kao i za vozila za koja je servisni ugovor koji obuhvata usluge pomoći na putu registrovan počev od istog datuma, dostupan je novi program usluga koji obuhvata sledeće (dokument sa detaljnim opisom usluga možete preuzeti ovde).

MOBILNA RADIONICA
Ako vozilo nije u stanju da nastavi sa vožnjom zbog kvara ili drugih problema za koje je pomoć dostupna, korisnik mora da kontaktira Jeep servis za pomoć koji će poslati operatera (ako je moguće) na lokaciju na kojoj se vozilo nalazi kako bi ga popravio. Ako se vozilo ne može popraviti na licu mesta, operater će vozilo odšlepati do najbližeg Jeep dilera. Korisniku će biti naplaćeno gorivo potrebno za ponovno pokretanje motora, svi rezervni delovi korišćeni tokom intervencije i sve druge popravke koje nisu pokrivene Garancijom.

ŠLEPANJE
Ako je nakon kvara, nezgode, krađe, požara ili drugih problema za koje je pomoć dostupna, vozilo oštećeno i posledično ne može da se kreće samostalno, korisniku će biti stavljeno na raspolaganje vozilo za pružanje pomoći čiji je trošak pokriven Uslugom, kako bi odšlepao vozilo do dilera koji mu je prodao vozilo (ako je vozilo stalo na udaljenosti od najviše 50 km od gore navedenog dilera ili do drugog najbližeg Jeep dilera. Ako je Jeep diler zatvoren, vozilo će biti odšlepano do druge lokacije koju će utvrditi operater koji pruža pomoć. Korisnik ima pravo da u svim slučajevima traži da se vozilo odšlepa do najbližeg Jeep dilera. Ako vozilo šlepa kompanija koja poseduje ekskluzivno pravo na servis, korisnik, ako to od njega traži operater koji pruža uslugu, mora platiti uslugu a potom zatražiti nadoknadu troškova. Ako vozilo stane tokom vožnje van puta, Pomoć na putu će biti dostupna uz poštovanje mera bezbednosti i u zavisnosti od dostupnosti odgovarajućeg vozila za pružanje pomoći.

ZAMENSKO VOZILO
U slučaju bilo kakve popravke vozila nakon kvara ili nezgode, bez obzira na vreme trajanja popravke, Jeep diler će obezbediti zamensko vozilo besplatno tokom najviše 4 radna dana + neradni dani obuhvaćeni tim periodom. U slučaju nezgode, Jeep diler koji obavlja popravku će obezbediti zamensko vozilo koje se može koristiti besplatno tokom perioda od najviše 4 radna dana + neradni dani obuhvaćeni tim periodom, isključivo ako je vozilo oštećeno na takav način da se ne može kretati samostalno ili da nije bezbedno po putnike: ova usluga će biti pružena isključivo nakon šlepanja vozila do Jeep dilera. Jeep diler će po mogućstvu obezbediti svoje zamensko vozilo za potrebe korisnika; ako takvo vozilo nije dostupno, biće obezbeđeno iznajmljeno vozilo. Ako se koristi iznajmljeno vozilo, korisnik mora poštovati odredbe i uslove rent-a-car kompanije. Korisniku će biti naplaćeno neobavezno osiguranje, učešće u slučaju nezgode, neophodan depozit (uključujući putem kreditne kartice) i gorivo. Ako korisnik odluči da obavi redovan servis, koji je potrebno obaviti na vozilu u istom periodu kad i popravke koje su povezane s kvarom, Korisnik će snositi sve troškove iznajmljivanja vozila koji nastanu zbog produženog vremena zadržavanja vozila u servisu. U slučaju da se vozilom prevoze deca, ukoliko je zahtevano od strane kupca ili predviđeno zakonom, pružalac usluge (Diler ili rent-a-car kompanija) mora da ponudi i obezbedi da sigurnosna dečija sedišta budu dostupna uz vozilo ponuđeno kupcu. Tokom zimskog perioda, zamensko vozilo mora biti opremljeno zimskim pneumaticima i lancima za sneg. U slučaju da se zamensko vozilo daje na korišćenje vozaču početniku ili da je u vozilu još jedan vozač, usluga mora biti pružena bez dodatne naplate troškova.
Ako korisnik kome se pruža servis poseduje komercijalno vozilo i ima licencu za obavljanje javnog transporta (računajući vozače taksi vozila), a zamensko vozilo stavljeno na raspolaganju ne ispunjava njegove potrebe, nadoknada od 150 € (protivvrednost u RSD po srednjem kursu na dan plaćanja) će biti obezbeđena za svaki dan tokom kog je vozilo onesposobljeno, do najviše 5 radnih dana.

Vozači s posebnim potrebama
Ako korisnik ima invaliditet radi kog je vozilo posebno prilagođeno, on/ona može koristiti odgovarajuće zamensko vozilo tokom najviše deset dana, uključujući i u slučaju nezgode. Ako zamensko vozilo stavljeno na raspolaganju ne ispunjava njegove/njene potrebe, biće obezbeđen vozač tokom najviše deset dana.

POVRATAK KUĆI ILI NASTAVAK PUTOVANJA
Ako, nakon kvara ili nezgode, vozilo ostane nepokretno na udaljenosti većoj od 50 km od mesta prebivališta korisnika, a vozilo se ne može popraviti istog dana kada se događaj odigrao, Jeep usluga pomoći će organizovati povratak korisnika i putnika do mesta prebivališta ili nastavak putovanja vozom (prvom klasom) ili autobusom (putničkom klasom), ili ako je rastojanje veće od 400 km, avionom (ekonomskom klasom) i platiće sve troškove. Umesto toga, korisniku može biti obezbeđeno zamensko vozilo tokom 24 časa.

PREUZIMANJE POPRAVLJENOG VOZILA
Ako, nakon kvara ili nezgode, vozilo ostane nepokretno na udaljenosti većoj od 50 km od mesta prebivališta korisnika, a vozilo se ne može popraviti istog dana kada se događaj odigrao, korisniku će biti obezbeđena vozna karta u jednom smeru (prve klase) ili autobuska karta u jednom smeru (putničke klase), ili ako je rastojanje veće od 400 km, avionska karta u jednom smeru (ekonomskom klasom) kako bi preuzeo vozilo čim ono bude popravljeno. Umesto toga, korisnik može tražiti da isporuku vozila do svog mesta prebivališta organizuje šlep služba ili ovlašćeni vozač. U tom slučaju, korisnik će platiti gorivo i troškove putarine nastale tokom isporuke vozila.

HOTELSKI SMEŠTAJ
Ako, nakon kvara ili nezgode, vozilo ostane nepokretno na udaljenosti većoj od 50 km od mesta prebivališta korisnika, a vozilo se ne može popraviti istog dana kada se događaj odigrao, za korisnika i putnike će biti organizovan boravak u hotelu.
Jeep usluga pomoći će platiti noćenje s doručkom po osobi, po noći, za maksimalan dozvoljeni broj putnika naveden u saobraćajnoj dozvoli vozila.

PUTNI TROŠKOVI
Nakon kvara ili nezgode, korisnik i svi putnici, ako to odobri Jeep usluga pomoći, mogu koristiti taksi (ili drugi vid transporta) u iznosu od najviše 120 € po nezgodi (protivvrednost u RSD po srednjem kursu na dan plaćanja), bez obzira na broj lica kojima se pruža pomoć.
Ovaj iznos će kasnije biti nadoknađen. Ova usluga neće biti pružena u slučaju nepokretnosti vozila radi obavljanja redovnog servisiranja koje zahteva Jeep, ugradnje dodatne opreme i popravki koje su posledica servisnih kampanja koje sprovodi proizvođač.

Kako bi ostvario nadoknadu, korisnik mora poslati:
  • originalni račun taksi službe (ili drugog vida transporta) sa svim neophodnim informacijama navedenim u njemu,
  • kopiju radnog naloga servisa za vozilo u kom je naveden datum prijema i kopiju računa za popravku koji je izdao Jeep servis.
Prethodno navedeni iznosi će biti nadoknađeni nakon slanja navedenih dokumenata na sledeću adresu Jeep Assistance - C/O Mondial Assistance GmbH - Pottendorfer Straße 25-27 1120 Wien - Österreich
Da bi se nadoknada troškova izvršila, datum računa za taksi prevoz (ili drugi vid transporta) mora biti između datuma prikazanog na radnom nalogu servisa za vozilo (koji je popunio Jeep diler) i datuma računa za popravku vozila.

POVRATAK NEPOPRAVLJENOG VOZILA
Ako nakon kvara ili nezgode vozilo bude onesposobljeno za kretanje, a vreme potrebno za popravku je duže od pet dana (kako je potvrdio Jeep diler), Jeep usluga pomoći će snositi sve troškove povratka u Srbiju nepopravljenog vozila do mesta prebivališta korisnika ili do drugog Jeep dilera najbližeg mestu prebivališta korisnika.

PICK UP & GO
Ekskluzivna usluga za Grand Cherokee
U slučaju kvara i posledičnog zahteva za šlepanje, Jeep servis će proveriti s korisnikom uslove kako bi obezbedio zamensko vozilo na samom mestu Događaja. Dopremljeni automobil će biti iste klase kao i korisnikov, ako je dostupno, s neograničenom kilometražom, za upotrebu u lične svrhe i bez vozača. U ovom slučaju Jeep usluga pomoći će istovremeno organizovati intervenciju vučnog vozila i isporuku zamenskog vozila na samom mestu Događaja. Korisnikov automobil će biti odšlepan do Jeep servisa kao što je opisano u prethodnom odeljku „Šlepanje” dok će korisnik koristiti zamensko vozilo. Zamensko vozilo će biti dostupno u skladu s uslovima navedenim u odeljku „Zamensko vozilo”.

U slučaju:
da je vozilo zaustavljeno na autoputu, obilaznici ili sličnom putu,
da vozilo ometa saobraćaj ili na bilo koji način nije pod bezbednim uslovima, usluga će biti obezbeđena na sledeći način:
korisnikovo vozilo će biti odšlepano do Jeep dilera. Jeep servis će organizovati za korisnika i sve putnike taksi uslugu kako bi došli do Jeep dilera radi preuzimanja zamenskog vozila ili rent-a-car vozila koje je neposredno organizovao Jeep servisa.
Jeep servis će kasnije nadoknaditi troškove korisniku, koji mora dostaviti ispravan račun za troškove taksi prevoza do prethodno navedenih graničnih iznosa.

Za sve prethodno navedene procedure, kako bi dobio uslugu, korisnik će rent-a-car kompaniji dostaviti sledeće:
  • • originalnu važeću vozačku dozvolu,
  • • kreditnu karticu kao depozit.

  • Usluga ne uključuje sledeće:
  • • troškove za gorivo i putarine (autoput, trajekt, itd.) za zamensko vozilo,
  • • troškove osiguranja koje nije obavezno zakonom i relevantne troškove za zamensko vozilo,
  • • depozit koji traži rent-a-car kompanija, koji korisnik mora platiti direktno kreditnom karticom,
  • • moguće dodatne dane nakon odobrenih koji će se ipak dogovoriti s Jeep servisom.
  • • Pored ovoga, usluga nije dostupna za sledeće:
  • • vozila zaustavljena zbog redovnog servisnog održavanja propisanog od strane proizvođača,
  • • standardnih procedura održavanja čija vremena popravke se ipak ne mogu sabrati s onim potrebnim za popravku kvara.

USLUGA PREUZIMANJA I DOSTAVLJANJA VOZILA
U slučaju prva dva redovna servisa, ekskluzivni Servisni paket „Usluga preuzimanja i dostavljanja vozila“ se sastoji u tome da se [vozilo] preuzme sa mesta koje odabere korisnik i da se odveze do ovlašćenog Jeep dilera (udaljenog do 50 km od odabranog mesta preuzimanja) i da se vrati na mesto koje odabere korisnik udaljeno do 50 km od dilera.

Preuzimanje i dostavljanje vozila može obaviti direktno ovlašćeni diler.
Umesto toga, u slučaju da diler nije u mogućnosti da obavi uslugu, ista će biti garantovana putem usluge vraćanja popravljenog vozila, koju obezbeđuje pružalac usluge pomoći na putu. U ovom slučaju, umesto da se vozilo doveze nazad, može se koristiti taksi služba (do najviše 120 € – nadoknada protivvrednosti u RSD po srednjem kursu na dan plaćanja) kako bi se došlo do ovlašćenog dilera.
Korisnik može koristiti uslugu tako što će direktno kontaktirati svog dilera ili tako što će kontaktirati Jeep korisnički servis.

USLUGA INFORMACIJA
Svi korisnici na zahtev mogu dobiti informacije o smenama i radnom vremenu Jeep dilera.
Usluga je dostupna 24 časa dnevno, svakog dana u godini.

NADOKNADA TROŠKOVA KOJE JE PLATIO KORISNIK
Da bi se nadoknadili plaćeni troškovi, korisnik mora poslati originale (ne kopije) računa ili odgovarajuću dokumentaciju s kratkim opisom događaja, u kojima se ukazuje na to da li je trošak bio odobren i koji sadrže broj koji je obezbeđen od strane Jeep usluge pomoći, podatke o vozilu prikazane na Potvrdi o garanciji (koja je priložena u Garantnoj knjižici) i lične podatke lica kome nadoknadu treba isplatiti, s informacijama o bankovnom računu kako bi se ubrzao prenos novca na račun.
Sve što je prethodno navedeno se mora poslati na adresu: Jeep Assistance - C/O Mondial Assistance GmbH - Pottendorfer Straße 25-27 1120 Wien - Österreich

IZUZEĆE OD USLUGE
Bez obzira na uslove svake pojedinačne usluge, dodatno će se primenjivati sledeća izuzeća:
  • • Usluge nisu dostupne u slučaju korišćenja vozila za: moto trke, reli takmičenja, testove brzine ili prolaznog vremena, probne vožnje ili vožnje koje se obavljaju van zvaničnih puteva, u slučaju ratova, nereda, pobuna, masovnih političkih demonstracija, masovnih pljački, štrajka, upotrebe u vojne svrhe ili u svrhe terorističkih delatnosti, oštećenja kod zemljotresa, neuobičajenih atmosferskih pojava, fenomena nuklearne transformacije ili zračenja izazvanog veštačkim ubrzavanjem atomskih čestica, namerne štete, vandalizma ili učešća u krivičnom delu ili prestupu, u slučaju oštećenja izazvanog prikolicom, teretom ili drugim spoljašnjim uzrocima;
  • • Nijedan pružalac usluge nije odgovoran za oštećenje izazvano intervencijom javnih organa u zemlji u kojoj se usluga obavlja ili koje je posledica bilo koje druge nesrećne i neočekivane okolnosti;
  • • Ambulantna vozila imaju pravo isključivo na uslugu Mobilne radionice i usluge šlepanja;
  • • Vozila koja koriste kompanije koje pružaju usluge javnog prevoza imaju pravo isključivo na uslugu popravke na licu mesta i uslugu šlepanja;
  • • Vozila koja se prodaju državnim institucijama poput policije, carine i vatrogasnih jedinica ili drugih posebnih misija koje pružaju usluge Vladi, imaju pravo isključivo na uslugu popravke na licu mesta i uslugu šlepanja;
  • • Korisnik koji odluči da ne upotrebi jednu ili više usluga nema pravo na nadoknadu ili na bilo koje druge usluge umesto toga u vidu kompenzacije;
  • • Plaćeni troškovi koji nisu povezani sa događajem (hrana, prenoćište, taksi, gorivo, itd.) neće biti nadoknađeni;
  • • Redovno servisno održavanje nije obuhvaćeno uslugom;
  • • Vozila koja su u nebezbednom stanju ili koja nisu održavana poštujući uputstva Proizvođača nisu obuhvaćena uslugom;
  • • Vozila prodata bez garancije.